Menestyksesi tekijä

Menestyksesi tekijä

Naisille, perheille, lapsille ja nuorille suunnattujen brändiemme tavoittavuus, monikanavainen portfoliomme, kohderyhmätuntemuksemme sekä sisältö- ja toimialaosaamisemme. Siinä yhdistelmä, jonka ansiosta voimme tarjota yrityksellesi ainutlaatuisen toimivia mediaratkaisuja.

Ajankohtaista

23.10.2014 14:51

Sanoman uudet mobiilipalvelut auttavat parantamaan elämänlaatua

Sanoma Media Finland tuo jälleen markkinoille uusia hyvinvoinnin ja terveyden sisältöpalveluja. Suomen suosituin laihdutuspalvelu Kiloklubi.fi kannustaa jäseniään nyt myös mobiilisti ja uutuussovellus Mun...

16.09.2014 09:57

KMT:kin sen kertoo: Aikkarikattauksemme on ylivoimainen

Tuore Kansallinen Mediatutkimus (KMT Lukija syksy 2013/kevät 2014) kertoo, että monet Sanoman vahvoista aikakausbrändeistä ovat edelleen vahvistaneet markkina-asemaansa oman lehtiryhmänsä ylivoimaisina...

28.08.2014 16:49

Terveys ja hyvinvointi kiinnostavat 55-plussia – ET Terveys huimaan vauhtiin

Terveydestä ja hyvinvoinnista kiinnostuneet seniorit ovat löytäneet alkukesästä lanseeratun ET Terveyden alta aikayksikön. Uutuuslehdellä on tilaajia tuplasti odotuksiin verrattuna. ET Terveyden...

14.07.2014 13:50

Tytti Kontula tuo Glorian Kotiin lisää elämyksiä ja tunteita

Tytti Kontula aloittaa Glorian Kodin päätoimittajana 22. elokuuta. Hän jatkaa myös Vauvan ja Meidän Perheen yhteistoimituksen johdossa. Aiemmin hän on työskennellyt Divaanissa , Me Naisissa ja Trendissä .

27.06.2014 13:34

Glorian Koti juhlii 20 vuottaan suomalaisen sisustuksen edelläkävijänä ja uudistuu

Glorian Kodin loppuvuosi on täynnä kohokohtia.

18.06.2014 13:40

Uutuuslehti ET Terveys tarjoaa enemmän terveyttä ja henkilökohtaista hyvinvointia

Suomen monikanavaisin ja tavoittavin mediatalo Sanoma Media Finland laajentaa hyvinvoinnin ja terveyden sisältöjensä tarjontaa 55+ -kohderyhmälle räätälöidyllä uutuuslehdellä. ET Terveys on lukijoidensa...

Katso kaikki tiedotteet

Tavoita kiinnostavimmat kohderyhmät

Tarjoamme laadukkaita sisältöjä ja elämyksiä suomalaisille naisille, perheille ja lapsille. Mediavalikoimamme tavoittaa maan kiinnostavimmat ja kulutuskykyisimmät kohderyhmät brändikeskeisistä elämyksenmetsästäjistä palveluhakuisiin pariskuntiin.

Kohderyhmät

Joka päivä, joka paikassa

Magazine Median ja Kids Median monikanavainen mediavalikoima tavoittaa yli kolme miljoonaa suomalaista ja pitää sisällään kymmeniä oman alansa johtavia mediabrändejä. Haluamme olla läsnä asiakkaidemme arjessa päivittäin – juuri silloin ja siellä, missä he sisältöjämme ja palvelujamme haluavat kuluttaa.

Brändit

Mitä saisi olla?

Räätälöimme asiakkaillemme mainonnan ja markkinoinnin ratkaisuja yksittäisistä kampanjoista avaimet käteen -periaatteella toimiviin sisältömarkkinoinnin kokonaisratkaisuihin saakka.

Showroom